2009年1月22日 星期四

暗星走場

話說上星期參加客人的annual dinner, 佢地攪咗個karaoke比賽,而客人又話某某supplier贏硬, 攪到我技癢難耐........於是即場報名!

同事cyrus仲要唔信我唱歌得, 嚴重懷疑我的歌喉.........無辦法啦.........唯有表演一次啦!仲要係唱最尾...........


點了吻別.........


一曲既終........當然唔係冠軍啦........你知當然係內定俾某某啦.........因為佢係Supplier, 我係service provider嗎!!!


但係唱完既時候換來全場十圍檯既熱烈掌聲.......encore聲此起彼落........甚有歌星登台走場的感覺....... Sorry........係暗星又或者瘀友!!!


Cyrus 直頭嚇到傻晒........佢完全無諗過我識唱歌.........仲要係勁個隻!!!!!


落台既時候突然諗起嗰啲乜嘢蛇宴.........黃大仙金會.........公司春茗!!!


又諗起一堆名字..........係二十五年前既蔣興龍, 瞿培英, 方麗盈, 黑妹, Sunny哥哥, 李龍基...............!!!!








後記: 今日再上個客度開會........一入reception就俾個姐姐叫歌王.......個心都幾甜㗎!

1 則留言:

阿寶 Francis 提到...

我要方麗盈既傷感雨天,正~!