2009年2月4日 星期三

點點...........畫

記得小時候上美勞堂做過一個功課,就係用牙刷嚟'彈'畫! 仲係幾高分嗰隻!!!!!

最近有個project終於可以重施故技啦!



















過程就辛苦囉..........每轉一次色都要洗手洗牙刷..........仲要每'彈"完一種顏色就要用風筒吹乾佢..........個日大大話'彈'咗三粒幾鐘同埋洗咗十幾次手,最尾仲要洗波鞋!!!

不過都值得.......張畫'彈'得幾靚,再加上電腦加工.........成張Masterpiece咁!!!

最大既滿足咁係搵番啲童年回憶,仲有就係證明咗photoshop只係tools嚟,人既手同腦先至係創作既根源!!!

後記: 其實用嚟鋪檯嗰個黑色垃圾袋仲靚......我keep起咗睇吓又無機會frame咗佢!

3 則留言:

Artman 提到...

要我去畫畫倒不如叫我去死...

naruto 提到...

我當年牙擦畫都貼堂架

匿名 提到...

D晝好靚﹐不過我冇art sense做唔到依D效果