2009年1月17日 星期六

終身伴侶

今早懷著忐忑既心情去睇報告...........

係驗血報告..........


結果係POSITIVE!!!


真係POSITIVE.............














唔好誤會........我講緊既係我驗膽固醇,話說去年係加大醫療保單同時獲免費驗身一次..........抱住唔駛錢唔好徙既宗旨,做咗呢個驗身, 唔驗猶自可..........一驗之下膽固醇到達警界線, 醫生囑咐小心飲食啦!!!! 仲有未打肝炎預防針添........... 跟住落嚟唔駛講啦...........俾錢打針........仲要分半年打..........中間加上我旅行喪食再加入廠做手術.............於舊年十二月打最後一支肝炎預防針嗰陣再驗膽固醇............今次瀨嘢啦..........超越警界線...........要控制飲食同食藥啦.............點算呢!!!!!!!

我唔係好想多一個咁樣既終身伴侶呀!!!!!!

於是唯有忍口食少啲雞皮,扣肉,豬手,大閘蟹,干炒牛河,肥叉燒,肥牛腩............加上少飲可樂同咖啡............

同埋多咗另一個終身伴侶–麥皮小姐!!!!

從十二月開始,差唔多每日返公都飲兩杯即沖麥皮代替摯愛咖啡,屋企就買多咗鈣X寶既高鈣低脂豆奶代替糖類飲品!!!!!

經過一個月奮戰.......膽固醇全面下降.........回復正常,如果經過新年既考驗,係三月覆驗都係POSITIVE正面既話.........藥就可以減量直至唔駛食藥...... SO GOOD!!!! 加油努力!!!!!

但係新年既美食實在好吸引!!!!!!

計一計, 我既終身伴侶大部份都唔係好嘢........例如ventolin, seretide, panadol, 特強幸福, 輔舒良, volmax.........全部都係要長期用嚟控制我啲哮喘,頭痛,傷風,感冒,鼻敏感等等!

除咗呀花哥之外....我諗麥皮小姐都應該歸類入好嗰方面!!

花哥....希望你唔好介意多咗佢.........更希望你同埋我地3P啦..........你都食埋啦..........真係有益㗎!!!!!

7 則留言:

naruto 提到...

邊個係花哥?

Wordy 提到...

對花哥好 d,就要戒多 d 口喇

咁後生就要食藥,幾時到老?戒下就慣架喇

Artman 提到...

希望你醒醒定定咪有機會食少樣藥啦...藥煲.

Alan So 提到...

Mr Naruto: Who is 花哥?.....Haha!.....Artman is!!

阿寶 Francis 提到...

雞皮,扣肉,豬手,大閘蟹,干炒牛河,肥叉燒,肥牛腩............可樂同咖啡..........
嘩......你好勁je.......
不過我都唔弱, 我勁中意扣肉同豬手, 小學時試過比雞皮整肥到個波咁既樣~!!! 好驚囉...但係好好食喎.....

哈哈哈~!!!! 我而家都驚驚地....覺得自己身體越黎越差...:(

阿寶 Francis 提到...

in btw, 點解artman 叫花哥?

Alan So 提到...

artman = Arthur = 呀花 = 花哥