2009年1月20日 星期二

糖衣毒藥

係鼠年將盡的時候........小結今年的成績總算不錯!

係參加咗既五個比賽(ARC, Mercury, Galaxy, Astrid, Hong Kong Print Award)中總共囉30個獎項,總算無白費心機!

其中有:
1個champion
4個金獎
7個銀獎
7個銅獎
11個優異獎

算係咁啦!!! 不過老闆已經盤算咁下年既成績要再進一步喎!!!!

無形既壓力又增加了,有無可能????儘力而為啦!


左起:Teresa, Evelyn,我,老闆Corrin, Alex, Karen, 黎總Epo, Ah Man


黎總與我


展覽Panel之前

3 則留言:

阿寶 Francis 提到...

eeeeee!!! 原來你係ah man 既同事呀???
我都識佢架~!!! 佢係我個女仔fd 既fd, 我同佢一齊去過旅行添呀!!!!! 哈哈哈!!!!

Alan So 提到...

阿寶:

咁邪! 個世界真係咁細??? ah man 係我既得力助手!!

你同佢去過旅行???? 去邊先??? 係咪兩個人去先????

阿寶 Francis 提到...

痴線啦~!!! 點會同佢兩個人去?!?!?!?!?
上次同d fd一齊去上海玩, 佢搭單咋嘛~!