2009年1月13日 星期二

做死人無命賠!

話說client........"dress to kill".........前年虐待都我地成team手足死吓死吓,以為從始一刀兩斷,點知Karen來電話係公司system有問題收唔到人地既invitation,仲話人地好有心invite我地㗎.............不過時間好tight...........ASAP啦!!!!!! 叫佢去死啦..........又要囉獎.........又唔知自己bad taste.........你試吓想像.........一個老女:長頭髮油淋淋豬飽黃面600度超厚近視鏡米色針織藍色及膝皮裙再加黑色毛毛皮靴仲有少少哨牙.................你係咪想死..............最恐怖既係............佢有老公..........怪唔知得...........I am proud of be GAY!!!!!

2 則留言:

阿寶 Francis 提到...

我諗緊佢老公係咩樣囉....!
會唔會係地中海,河童頭,淺藍色格仔恤加件深啡色針織背心,灰色"令"面wool silk西褲,金絲眼鏡,鞋抽面仲有少少倒"及"牙~~~咁你就益下d"直"男啦~~~呢d咁天造地設,可遇不可求呀~! 祝佢白頭到老tim!

Alan So 提到...

我真係唔知佢老公係咩樣喎!!!!
你知啦!我對靚好敏感㗎.......我對眼用嚟睇靚嘢㗎........呢啲醜樣無氣質型格欠奉人格劣等既熟女早就應該人道毀滅.........再車去將軍澳堆田區啦.........留佢係度直頭影響市容...............

如果佢老公係靚仔就真係暴殄天物...........又或者佢落降頭..........又或者男人貪佢啲錢..........又或者個男人係盲既!!!!

如過佢老公如你所言...........簡直係罪加一等............Double影響市容...........涉嫌製做下一代醜怪...........涉嫌隔代影響市容............涉嫌謀殺(以其絕對嘔心外貌對市民做成恐慌性嘔吐,心悸,發噩夢,食慾不振.......)另下刪五百死罪!!!!!!!