2009年1月14日 星期三

曾經

曾經寫過:

我愛你!
我愛你愛我!
我愛你愛我愛你!

你愛我嗎?
你愛我愛你嗎?
你愛我愛你愛我嗎?

那是十二年前寫的..........................

不久前剛知道他已經榮升爸爸了!!!!

孩子像你嗎???

10 則留言:

Artman 提到...

你個layout好ok喎, 得閒幫我攪攪我0個個.

Alan So 提到...

artman: sure la!!!

阿寶 Francis 提到...

我諗起林憶蓮既"哭"既歌詞
"他一切是關於你 微笑及眼睛似足你"
不過, 我諗你都唔會係呢個心情啦~! haha!

Alan So 提到...

點講呢????

我寫個陣耳邊都諗起呢隻歌,不過就無哭既感覺喇!
事原係早前同同事講開first love,
我就好毒咁講:祝他和他的老婆性生活愉快!

點知一星期後就從友人口中知道他做了爸爸⋯

真係枉作小人!

不過我會原諒自己,天蠍座的人天性如此!

Alan So 提到...

Nice to meet u Mr, Francis!!!

Ogake 提到...

我都係諗起"哭"~
我喜歡你句"祝他和他的老婆性生活愉快!", 我最多都係叫佢睇車架咋~

阿寶 Francis 提到...

NICE TO MEET U TOO , ALAN!
我諗我都會祝佢地"性生活愉快" 哈哈哈!!!!

Alan So 提到...

今日亞花問我有無打電話俾佢.........我話梗係無........我驚我忍唔住問佢: 嗰仔似唔似你㗎.......如果唔似........咁嗰仔係咪你㗎!!!!!!!

阿寶 Francis 提到...

可能佢借種都唔定喎....佢老婆以為佢性冷感, 間唔時一Q獨中卦....不過邊有咁啱咁"屎忽撞棍"咁Q準呀~!? 一定有古惑野!!!

Alan So 提到...

Whatever la...... Who care!!!!