2009年5月11日 星期一

七周年.......晚飯前.......

今日係小弟跟artman一起七周年, 有甚麼慶祝? 因為是星期一.........所以沒有安排大事慶祝, 只是晚飯一頓, 地點是artman安排, 執(筆)之時還未知道確實地點, 只知道是尖沙咀........至於禮物, 大家都決定不買禮物了! 原因有五:

1. 我相信買禮物對雙方都是苦差事一件, 因為artman是實際形, 花巧東西不是他那杯茶, 日用品方面....他所穿的, 用的, 戴的, 我都買晒, 仲要個個月買, 仲駛乜特別買禮物喎! 實在想不出來了........只好放棄好了!!!! 至於我本人就是一個非常挑剔奄尖聲悶嫌三嫌四既三八, 送得唔啱心水會即刻藐住咀講多謝嗰種人, 我係嚴重拒絕枕邊人送嗰啲花巧唔實用得個靚字同埋扮晒浪漫既裝飾品俾我, 例: 水晶擺設, 靚靚玻璃杯, 畫連靚靚畫框, 電影poster, 毛公仔, 心形相架, 唔等駛頸巾, 成set嗰啲襯晒顏色pattern既毛巾+浴袍+牙刷+內衣+手帕+........., 真係諗起擺呢啲嘢係屋企, 唔清潔又唔得, 清潔掃除就抹塵抹餐死........我同佢都咁懶.....仲買呢啲嘢???? 唔好玩啦, 咪送呀!!!!!!!

2. 金融海嘯下你話無影響就假既, 最大影響應該係工作環境的不安穩不踏實的感覺, 實在沒有必要亦沒有心情作無謂浪費買禮物, 用嚟食落肚仲實際! 我同佢既嗜好都係鍾意食嘢!!!!

3. 今年八月artman生日之時, 應該會去跟他去旅行, 地點應該是歐洲吧! 可能是挪威+芬蘭.....可能是倫敦+巴黎......也可能是布拉格+布達佩斯+維也納, 雖然英鎊及歐元都已經比高峰期有所下調, 但係花費應該不會太少, 所以省點錢不買禮物也不為過!!!!

4. 踏入第八年, 我渴望的更多是細水長流的細心關懷, 包容諒解, 雙互尊重鼓勵和進步!

5. 買靚嘢從來都不是artman的強項, 直接給我現金好了! (全日重點)

18 則留言:

ks 提到...

Dropping by incidentally. Congratz~ Really impressive message!

Alan So 提到...

ks: thank you very much! May I know who u are???

best actor 提到...

恭喜晒﹐祝感情如細水長流﹐綿綿無盡。

casper 提到...

aiya... so sweet!!
wish you have many many 7 years with Artman!

Alan So 提到...

Thanks all you guys!!!!

Artman 提到...

1. 你唔駛擔心, 我從來都唔會買呢d野俾你
2. 我既影響係生意少左, 所以人工少左, 所以我既影響大過你.
3. 對, 所以我決定唔睇cats! 唔好買飛!!!
4. 我地之間已經好包容諒解對方.
5. 你呢句說話踩得我好盡. 送現金? 你自己慳d駛 = 我送現金俾你, un唔un?

Alan So 提到...

1. 我知你唔會買......我好放心!!!
2. 錯晒! 我地金融服務業係重災區, 好似有機會減薪添!!! 你勤力啲應該好過我!!!
3. Cats你都唔睇? 我覺得你應該睇喎!!!
4. 呢樣又係, 不過如果搭地鐵唔好一支箭咁行咗去搵位坐, 咁會好啲囉!!!
5. 我無踩你, 我褒獎你就真.......如果你識買靚嘢我就驚啦!! 容乜易洗晒我啲錢㗎! 一凹一凸先至係perfect match! 你應該盡量發揮你搵錢呢個長處, 至於買靚嘢呢啲粗重功夫留番俾我做啦!!! 我最想就係用你啲錢買靚嘢俾我地, 咁係咪好sweet呢! 所以你俾現金我, 我會覺得你好respect我㗎, No Hard feeling!!! 當然, 如果我有機會俾好多錢你去買靚嘢既話, 我都覺得係一種榮幸.......不過應該無呢一日啦!!!! 哈哈!!!!

阿寶 Francis 提到...

artman 呀, 封返封"老巫"俾佢囉~! hhahah! 個"內涵"唔緊要架啦~!!! 幾多年咪幾多百囉~! 抵啦~!

Alan So 提到...

唔要啦! 叫我慳啲........ 我每次買嘢都預埋你.........講都我好似好大洗咁!!!! 咁AA制好無!!!!

Alan So 提到...

仲有以後你買野個陣, 靚又好唔靚又好, 貴又好平都好, 我都唔俾意見, 費事自討沒趣!

ks 提到...

I saw you article title from Vince's blog and got into this. You deserve the applause from the words you left.
Hey, financial services industry means what?

爛 铜 提到...

想做就去做,So what ? 收獲可以超乎你想像 !!!!

Artman 提到...

唉, 講一句就回十句, 終於睇到天蠍座人的典型性格.
小弟決定封口!

Alan So 提到...

artman: i am very shock in your thinking logic..... why u relate to the horoscope? anyway, i have no comment anymore...... just want to remind u one thing - I AM NOT SPENDING YOUR MONEY.

ks: i am working in a financial printing company, annual report is my mainly job nature.

Broken _black: sorry! i didn't get your meaning.

爛 铜 提到...

我係話想做就去做,唔好理 dogs 定 cats , 唔好理 d 錢點黎 , 通常會有 Surrrprise ..... 呢 d 最好玩 ! !

Alan So 提到...

broken_Black: 明白!

readandeat 提到...

嘩,好冧呀。

Alan So 提到...

readandeat:
多謝你!

其實係食完餐飯之後跟artman出現了小風波, 不過而家無嘢啦!

我地會繼續努力㗎啦!

有時間睇吓artman個blog啦, 裡面有更多我們的故事!
網址如下: www.artmanartman.blogspot.com