2009年5月8日 星期五

寵物

從小到大, 我對於養寵物都抱著猶疑的心態, 到底是愛心不夠或是耐心不夠, 自己都弄不清楚!

跟小動物無緣份麼? 不算是!!! 數數吧.....

1. 沙皮.......澳門外婆家的黑色沙皮狗, 兇巴巴的, 樣子絕不討好, 只可遠觀, 絕不可以跟它嬉戲, 典形守門口狗, 聽表姐們說, 其實佢甚為忠心盡責, 好狗一條!
2. 烏嘴.........唐狗一條, 非常友善, 甚為討人歡心, 但現在回想, 我覺得佢有少少吞POP, 無沙皮咁盡責!!!! 但係佢完全懂得生存之道!!!
3. 鴨仔...........無錯佢地係一對鴨仔, 名字忘了! 好似都係叫鴨仔, 最后既下場係做咗燒鴨, 做咗我地全家人既晚餐, 記得佢地變身燒鴨嗰晚, 我有唔開心㗎, 不過自始之後就知道家禽類既命運都係差唔多, 決定以後都唔養!!!!
4. 衰仔貓.........佢係一隻全身黑色, 四隻腳掌, 下巴同埋心口白色既貓, 係我屋邨時代養既貓, 諗番起其實都好內疚, 成日都縛住佢, 又無固定toilet俾佢, 佢小便係其他地方, 我地又打佢, 佢叫春我地又打佢, 真係要不得!!! 後來屋邨遷拆, 父親話轉贈給友人........我懷疑佢做咗流浪貓! 如過時光倒流或依家佢先至出現, 我諗我會幾鍾意佢!!!
5.Well Well...........黑,灰間家貓一隻, 友人正君養的一對貓其中之一, 性格較cool及怕羞之外, 其實都幾乖㗎!!! 九四年正君家住屯門, 世界杯既時候, well well已經半歲大啦!!! 隨住正君九八年成為我flatmate, well well就成為家庭成員之一!! 佢最鍾意我既床下底, 成日就入去玩隱形!!! 據正君告知, well well年紀大了, 生咗cancer, 身體大不如前, 希望佢唔好受咁多痛苦啦...........但我又怕well well走咗, 小白會寂寞!!!
6. 小白............正君的另一隻貓, 純白肥貓一隻, 性格超級溫純又唔怕人, 絕少發脾氣, 唯一決點.......怕凍, 所以熱水爐頂係佢既私家重地, 無人同佢爭, 佢係唯一一隻見過我全裸既貓!!!! 佢通常係熱水爐取暖之候就會做其暖水袋角色, 溫暖well well入睡, 一等一gentleman, 雖然佢係奄貓一隻!!!! 係夏天佢兩隻就鍾意訓洗手盤, 攪到好次成個"太極" pattern 咁!!!! 超攪嘢!!!!! 祝願小白都身體健康!!!!!
7. 冬冬..............哥哥於九二年搬遷至樂富時買回來的松鼠狗, 樣子超得意, 好似成日係度笑咁樣, 性格好友善活潑, 又唔怕人, 可以同全世界既人同埋狗做friend!!! 隨住小狗年紀漸大, 活動能力大減, 我好擔心佢會走, 因為我知道父親大人真係好錫佢!!!!!! 佢都陪伴咗父母足十七年了!!!!! 直至現在唯止, 冬冬亦都係跟緣份最耐的小動物!

雖然很多友人家裡的貓狗寵物確實非常可愛..........J小姐的史納沙.........雀友Adam們的牧羊狗........舊同事的灰色短毛貓!!!!!!! 也確曾讓我興起養寵物的念頭, 但我還是怕生離死別的傷感, 還是怕照顧不周的內疚, 還是怕外遊遠行的牽掛..........所以還是免了!!!! 我不是一個好主人!!!!


小白與我



冬冬

幾乎唔記得孩童時代好似養過雀, 通常個多星期就會因為餵雀唔記得閂雀籠而飛走咗, 我記得最少有兩次!!!!!!

3 則留言:

爛 铜 提到...

你呢張相都唔同依家 , 后生真係好 !!!

Alan So 提到...

嗰張相應該都有七,八年.......嗰陣確實係後生好多

kumori 提到...

那只你抱住的貓好像好胖噢!cute!