2009年5月4日 星期一

牙齒

由四月開始, 不知道是冥冥中有安排又或是純屬巧合, 一系列牙齒問題衝著本人而來, 逼使我面對迴避多年的問題。

擁有一棚潔白牙齒對我來說是一件遙不可及的事情, 因小人自小多病, 食藥多過食糖, 尤其是醫哮喘的四環素食得最多, 長年累積下未滿十八歲已是灰牙滿口, 所以小人絕少咧齒而笑!!! 長大之後又因為牙齒長得不美而自暴自棄, 更疏於護理, 蛀牙是家常便飯, 每五年剝一隻!!!! 試過有隻牙蛀到無咗一半斷埋都無理, 結果農曆年初二大爆發, 撕心裂肺痛足六日, 到初八先至剝!!! 另外一隻06年去美國已發現蛀咗, 等咗三年先決定引刀一快!!!

話說回來, 到底四月發生乜事呢?
1. 朋友"老鼠" 試咗做牙齒美白, 效果不錯, 更有試做, 當然心郁啦! 所以咪試吓囉!!!!
2.上面講過06年蛀咗嗰隻牙, 真係越蛀越大, 仲好似影響埋隔離嗰隻添, 講真, 我唔怕剝牙, 但我怕下面棚牙會越剝越疏, 開始擔心了, 而且鑲假牙好似好很貴, 留番嚟買衫都好過益牙醫!!! 無辦法啦......... 最好唔駛剝啦, 剝一隻都願啦, 如果剝兩隻再鑲兩隻, 無三萬落唔到樓!!!
3.老父早年由於疏於護理牙齒, 大部分牙齒早已脫得八八九九, 但眼見佢越嚟越瘦, 想必是食得唔好, 而政府醫院配的假牙quality又唔好, 又要排期, 等得嚟我怕餓瓜咗佢........做仔既都係時候做啲嘢啦!

結果又點呢?
1........咁當然係俾班姐姐sale掂咗嗰plan啦, "老鼠"做咗七個sesson已經好白吓, 我應該要double時間同埋錢, 廿個sesson落樓HK$6,980!!! 希望到時棚牙會令你地眼前一亮啦!!!
2. 大步檻過, 唔駛剝, 補幾隻再洗牙就ok啦, 分三次做, 大約HK2,500左右.........還得神落啦!!!
3. 老父就大鑊啦......要剝六隻斷牙再做成副假牙, 手術連倒模, 落樓HK$13,500!!! 梗係我俾啦!!!! 但係都要等兩三個月, 老竇, 食住粥先啦!!!

原來護理牙齒真係好重要, 前後兩星期就無咗兩萬啦, 你地試吓計一計, 剝一隻牙再植一隻假牙大概要三至四萬(以香港價值計算), 成年人共有32 顆牙齒:分別是八顆門牙、四顆犬齒、八顆小臼齒及12顆大臼齒, 要整晒成棚牙都要百幾萬, 仲要唔包一定植得到牙, 而且假牙食嘢無真牙嘴嚼食物而感受味道的感覺。所以諸位朋友, 你地都要好好護理呢啲終生伴侶!!!

沒有留言: