2009年3月11日 星期三

專業人不專業

如有冒犯, 請諸位多多包涵!! 但如果你曾經又或者用緊類似既態度做緊嘢既話, 咁請你地自重一吓!!!

我真係覺得好討厭囉.......

香港啲marketing, corporate communication and PR人質素之低劣簡直等同白痴, 低能!!!! Briefing 又唔識寫, 凈係識寫corporate, humble, sophisticated, conceptual..........之類既形容詞, 實質啲問佢要乜又唔講唔出, 凈係識講我地都好open-minded㗎, 總之要靚啦, design係你地既責任嗎!!!!!; 點知交完layout之後就呀之呀jor!!!!!! 又話唔靚, 又話唔夠creative, 睇唔明囉, 好悶囉............問佢咁你覺得點樣你會覺得好啲, 想improvement邊部份, 佢有講唔出, 總之就發晒老脾咁喪鬧.........我點知咩叫做靚啫....我點知點改呀!!!

大部份都係啲三十至五十既熟女!!!! 做咩啫.......M come定係收經呀.......有病就睇醫生.......收經就飲凈心啦!!!

我明白做design係visual 客人腦裡面既idea出嚟, 但係日對夜對你地老闆嗰個正係閣下, 你無理由唔知你老闆同埋你自己要乜囉, 講唔出咁Crit咩呀!!!! 正如入到間餐廳食嘢, 呢啲人就諗住自己係客大晒咁, 夥計問佢想食乜, 佢就話唔知㗎, 總知就好食㗎啦.....煮晒啲撚手小菜俾佢, 就藐晒咀咁話唔好食........ 問佢咩唔好食就話唔知囉.........一係就話無口感呀, 味度唔夠豐厚, 配搭唔好等等既空泛形容詞語!!!! 呢啲人都唔知自己係飽定餓, 想食甜定鹹, 食素定食葷, 想食屎定飲尿, 簡直就係廢中之廢, 同白痴低能有乜分別????

講真我唔介意你叫我抄, 又或者大大個五寸乘五寸既燙金logo擺係cover度, 又或者到2009年仲係要將啲相鬆邊montage埋一檗嘢, 你講我咪做囉, 唔好晒我時間啦, 浪費晒啲資源.........我真係好唔鍾意同呢啲靚唔靚又唔知, 點樣做又唔知, 做幾耐又唔知, 做唔做到又唔知, 要幾多錢做又唔知既人打交道; 仲有呢類人幾近99%都係無受過正宗既美學教育, 佢地憑乜嘢話唔靚? 憑乜嘢bent idea? 憑乜嘢掌管設計行業的生死????!!!!!!

創作係要client同designer不斷溝通先至有好嘢出, 呢啲人連最基本既表達技考都唔識, 最基本既美感都無, 最基本既行業運作常識都無.......... 點溝通呀, 你地好去死啦, 係堆填區掘個窿埋咗自己, 咁對整個世界, 對環保既貢獻都會唔少!!!

都係嗰句, 無知唔緊要, 學囉!!!!! 但最可悲既係呢啲人學既係習非而是, 既侮辱了自己的專業, 亦侮辱了自己的尊嚴........何苦呢!!!

2 則留言:

A GOOD HORSE 提到...

totally agree

Alan So 提到...

Hi, A Good Horse,

nice to meet u here!