2009年3月24日 星期二

傷盡我心的巧合

話說幾經辛苦咁完成咗lifestyle呢本Annual Report, 中間既過程有數不清的堅持,爭拗,妥協..........攪咗成兩個月, 跟咗五日印刷.......尋日先至有advance copy....... 今朝先送書, 享受咗半日天堂心境...........下午就即插地獄啦! 你地睇睇.........



自問做咗呢行咁耐, 都算係有職業操守, 亦都刻盡己任........書未出, 橋絕不嚗光.......點知.......本新X期就係同日下午出書........你話係咪天堂與地獄...........黑到痺.........你知做呢行最怕俾人話抄橋............雖則時間上我地完全proof到我地贏晒, 但係客人唔知點諗㗎!!!! 仲要諗吓點樣解話........仆街!!!

我死唔信新X期兩個月前已經做好個cover囉, 周刊咋.........!!!!

唯一解釋就係某個記者係Lifestyle周年業績發佈會度見過個backdrop仲影埋相, 咁啱佢又有朋友做design, 又覺得幾靚, 咁咪參考吓囉!!

如果唔係, 今次既"如有類同, 實屬巧合"害得我好慘囉!!!

沒有留言: