2009年2月27日 星期五

無聊導遊事件簿!!!





最近執拾backup harddisk之際, 看見一件很有趣之事情, 就係係06及07年都要去NYC做嘢, 分別同三個唔同既人去咗三次自由神像, 第一次同第二次相隔一星期, 第二次同第三次相隔一年, 咁即係話係三百零日裡面去咗:
三次自由神像,
三次South Sea Port
三次A&F
三次Brooklyn Bridge
三次Wall Street
三次Century21
三次世貿遺址...........

第一次去好正, 第二次去好熟, 第三次去好似導遊.........其實會唔會密咗啲呢?好在08年我同E同事都無得去, 否則我諗我要做多一次導遊......人都癲!!!


06的雀


07的雀




06嗰塊面


07嗰塊面

仲有好多06及07...............所以去自由神像呀, 問我啦! ................去South Sea Port呀, 問我啦!!!!!.................去Wall Street呀,............. 問我啦!!!!!!!!!!!!

不過, 如果有機會囉Best of Hong Kong, 我都好想再去NYC, but no more Statue of Liberty!!!!!

2 則留言:

goooooood girl 提到...

your blog is feel good......

Artman 提到...

睇睇下你真係07瘦過06年喎..