2011年1月26日 星期三

女王的生日蛋糕(下)



事情係零九年嘅三月,經歷咗零八年做咗傻仔之後,話咁快又一年,又到咗女王生日的大日子!今年決定買美心蛋糕算了!!!

但係事情係咪就咁結束呢?當然唔係啦!!!

話說女王跟開國元勳兩人生日相差數日,有人提議不如一齊攪生日會啦!但元勳話自己即將告老歸田退隱山林,亦不想搶去女王風頭,於是拒絕大家好意罷了。小弟本着與元勳相識十八載臨別在即,於是在中午跟朋友在CWB午飯之際在Zoe買了半打Club cake俾元勳的小孩子做禮物聊表心意,本來是風馬牛不相及的兩件小事,就招人口實了!

話說在女王的生日會上,女王就像往年一樣"要求"眾臣民對她歌功頌德....說盡仙福永享壽與天齊之類的自我麻醉說話,在切蛋糕後女王就似笑非笑地問我:咦!你特登去CWB買蛋糕俾元勳呀,我係的士站見到你喎!我答:係呀!我約咗人食飯順道買俾啲小朋友食嘅!

女王妳心諗乜我會唔知咩!路人皆見啦!!!!

有的事情當真相擺係面前嘅時候,雖然難受,但係最好繼續扮大方免得下不了臺就相當難堪入目!!!

為什麼我買Zoe給小朋友,也不多買一個生日蛋糕給妳?......請妳自己檢討一下吧!!!
為什麼我買Zoe給小朋友,買美心給妳?......請妳自己檢討一下吧!!!
為什麼還要問我問得這樣愚蠢?......請妳自己檢討一下吧!!!

都是那一句......
面係人哋俾,架係自己丟!!

沒有留言: