2010年4月24日 星期六

祇此一次 下不為例

有人尋晚飲醉酒坐係麻雀館廁所粒幾鐘, 係咁嘔.........嘔到黃膽水都嘔埋出嚟!!! 係咁話: 我老啦, 以前我得㗎!.......對唔住呀.......好wing呀.......好想嘔呀!!!........

我真係第一次見人拿住個背心袋邊坐的士邊作嘔咁鬼無儀態㗎, 我上車嗰陣已經叫個司機唔好開咁快㗎啦, 去到金鐘近畢打街隧道佢已經想嘔出嚟, 我勁驚要幫人洗車, 咪係咁叫佢頂住囉!!! 佢一落車..........即嘔!!!!!!!!!

返到屋企又熱毛巾, 又要幫佢寬衣同除鞋, 仲要幫佢抹身.......... 妹仔又再上身!!!!!

雖然佢飲醉酒嗰樣蠢蠢地, 鈍鈍地........有兩分可愛既!!! 不過祇此一次 下不為例!!!!

再有下次, 我一定留底你係雀館就算, 又或者等你訓街!!!!!!

7 則留言:

匿名 提到...

that was funny.

even u said so, i dont believe you will leave him behind.

casper 提到...

點過咁失禮? 快d開名, 哈哈!!
不過, 如果有下次你見死不救又唔係幾好, 我估都係高興先飲多兩杯, 由他吧!!

naruto 提到...

我就無事呢,呵呵呵

佢走果陣唔覺佢有事架喎

best actor 提到...

愛的宣言都係驚心動魄o既﹗

Leo 提到...

有人去鵲館?嘩好麻甩喎!

Ogake 提到...

我都無事, 佢走時都無事~
不過當時佢俾柴男狂隊酒都面不改容架...
但係估唔到.....
其實有人今日都SMS我, 話嘔左2次....

casper 提到...

嘩... 好想知好想知啊!!