2009年4月21日 星期二

錯晒

我係早幾日寫嗰篇有關於On Pedder Display既Blog有回應喎!

話說有個聰明人閱畢後, 就盲中中咁走咗入去LV問有無環保袋賣, 點知俾個sales串............無喎(謝天華腔口).........仲話! 呀生, 你係咪話嗰toll pack 袋(唔知係咪咁寫)..........盛惠HK$6,xxx!!!!!!

聰明人........我無話係LV喎!!!!!!! 你知我同LV無乜緣份㗎! 你知㗎! 你了解㗎! 了解呀.......你明㗎!!!

我好感謝你同我去撲, 但係我真係同LV無乜緣份囉!

我講嗰個袋係Dylan's Candy Bar既環保袋, 小弟已經擁有啦!!!! 現讓諸位兄弟姊妹一睹為快!!!



再一次感謝聰明人, 累你白走一趟......心領了! 我覺得如果著你買俾我嗰條粉紅Speedo泳褲, 或者著訂番嚟嗰條Bare Back紅橙泳褲, 再配粉綠短褲加deep V心口有紫紅閃彩Pattern嗰件T恤, 著埋你係泰國買嗰對Havaianas白色人字拖...........拎埋呢個袋係中灣行個圈..........肯定俾人怒啤囉!!!!

2 則留言:

Alan So 提到...

唔開心.......今日見到呢個袋有粉紅色面, 仲cam呀!.......I like it.........你估有無得換呢????

Artman 提到...

夠喇