2010年3月2日 星期二

曼谷之旅扯火事件簿

1. 海關超慢

我真係唔明點解以旅遊業作為國家主要經濟來源之一既泰國, 點解海關啲效率差到咁, 我琴晚係bkk走......由落的士開始計......足足用咗差唔多一百分鐘check in, 出境過關, Refund VAT......... 全部都係排隊........安排又混亂......指示唔清晰......手腳超慢........凳又唔多張.........燈光又暗........懶散到不得了......... 仲要加上腰傷復發, 企多過十分鐘就痛........等過關簡直想死!!! 整多幾張凳同埋escalator唔係真係咁貴啫!

2. 把X國泰

一間成日話自己幾咁好既international airline, 服務之差劣簡直同內地既航空公司無乜分別!!

話說有人忘記咗網上check in, 於是係機場special request有無機門aisle seat, 貪佢唔頂腳!....... 但係不存幻想...... 答案當然係無啦! 唯有退而求其次.....aisle seat都殺啦! 點知上到機發覺坐位左邊sofa的海綿老化變得非常薄, 而張凳左邊凳底下面有四分之一係無鐵架支撐(佢地啲修理話design係咁喎), 當坐落去個人就會向左傾, 因為左邊籮柚已經同埋個變形sofa係無支撐之下凌空向凳底"必" 咗出去!

當我同cabin crew爭論緊既時候, 有人話不如我同你換位咪得囉, 即刻無名火起三千丈, 咩換位啫!!!!! 我要坐aisle seat唔係第一日既事, 換咩位啫.......... 攪到我好似好bitchy咁..........權利嚟㗎!!!!!!!!! 拗拗吓飛機差唔多起飛........俾我發覺係坐我前面嗰行既鬼佬就自己換咗去佢前一行既baby seater unblock腳位, 仲要係aisle seat 添! 跟本就有位, 國泰真係好仆街!

起飛後個空姐好好心咁話有個機門位前面無block腳位俾我, 但係係中間位又或者幫我換坐位既sofa呢兩個offer..... 我兩個offer都無要到...... 因為我由頭都尾都係request緊aisle AND emergency無block腳既位, 中間我唔要........仲有應該係起飛前換俾我或者搵修理攪掂佢而唔係俾咗個鬼佬坐咗都唔出聲囉! 另外, 成件事好似得我一個人同人片, 我覺得好無癮同埋好bitchy囉! 所以同空姐廢噏一輪之後就無換位........ 結果係成程機搵多咗兩個cushion攝住個位勉強坐埋程飛機........但係條腰超痛.......同埋一句聲都出唔到!!!!